
CALITATE, NU CANTITATE –
CONSUMUL RESPONSABIL
Consumul responsabil și informat de alimente nu este doar o dorință a producătorilor dar și un val al generațiilor.
„Generația Y” sau așa-zișii mileniali (tinerii cu vârsta între 18 şi 35 de ani) percep mediul rural ca principal furnizor de alimente sănătoase și optează pentru mâncarea realizată din ingrediente a căror proveniență este cunoscută, se arată într-un studiu calitativ desfășurat pe o perioadă de doi ani în interiorul comunității online create, moderate şi coordonate de Exact Cercetare și Consultanță și WaveTreeZero.
Conform acestui studiu, mâncarea sănătoasă este cea pentru care se folosesc ingrediente de calitate, cu proveniență cunoscută, pe care știi exact cum o prepari.
Și în alegerea produselor din magazine, primează produsele care reușesc să convingă prin informația conținută de etichetă. Există o tendință tot mai accentuată de a alege calitatea în detrimentul cantității – mai bine de calitate și mai puțin, meniul cuprinzând ingrediente sigure, alese în funcție de calitățile nutritive și de proveniență. Această alegere vine, pe de-o parte, ca urmare a convingerii conform căreia „a mânca mult este o lipsă de control care generează riscuri” dar și pentru că astfel e evitată risipa alimentară, practicând un consum responsabil.
Milenialii optează în general pentru meniuri variate, bucătării internaționale, mâncare experimentală dar mai ales obiceiuri de calitate pentru a duce o viață echilibrată într-un corp sănătos și frumos.
Din poziția unui producător local al unui produs Angus de înaltă calitate, dorința noastră principală este să contribuim la crearea unei culturi gastronomice în ceea ce privește carnea de vită în România și să facilităm accesul consumatorilor la aceste produse locale, 100% naturale, obținute printr-un proces pe deplin controlat și cu trasabilitate completă.