PROCESUL DE COMANDĂ ONLINE, SIMPLU ȘI COMOD.
CUM POT COMANDA DE LA PREMIUM ANGUS?
1. COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
Dacă ați găsit un pachet pe care doriți să îl comandați, rezervați-l fără a vă crea vreo o obligație, dând click pe ADAUGĂ ÎN COȘ. În câmpul alăturat veți avea 2 pictograme cu semnele „+” și „–” . Puteți alege astfel câte pachete doriți să comandați.
Toate articolele pe care le-ați plasat în coșul de cumpărături puteți să le vizualizați în colțul din dreapta sus apăsând pe „COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”. În acest fel, puteți verifica comanda, șterge elemente sau schimba numărul de pachete dorite. Pentru a vedea modificările, dați clic pe link-ul „ACTUALIZARE COȘ„.
Dacă aveți un cod de cupon, îl puteți introduce în spațiul prevăzut. Dând click pe „VALORIFICAȚI COD CUPON” suma totală va fi ajustată.
2. CASA
Pentru a achiziționa produsele selectate, dați clic pe butonul „PASUL URMĂTOR„. Acest lucru vă va duce la procesul de comandă.
3. DATELE DE CONTACT
Ca un client nou trebuie să vă deschideți un cont personal. Aici vă introduceți mai întâi informațiile personale și de facturare. Recomandăm clienților existenți să verifice corectitudimea acestor date înainte de fiecare comandă. Astfel aveți siguranța că produsele comandate vor fi achitate și vor ajunge la destinația dorită de dvs.
În cazul în care sunteți client recurent, vă puteți conecta pur și simplu cu adresa dvs. de e-mail și parola.
Datele dvs. sunt colectate, prelucrate și utilizate în conformitate cu Regulamentul general de protecție a datelor, conform prevederilor Uniunii Europene (Politica de confidențialitate GDPR). Nu se va face nici o altă utilizare sau divulgarea a datelor dvs. către terți.
4. DATA DE LIVRARE ȘI LIVRAREA ÎN SINE
Următorul pas este de a selecta săptămâna de livrare dorită și serviciul de livrare, curier sau ridicare personală. Dacă comanda va fi livrată prin curier asigurați-vă că livrarea poate fi făcută la data comunicată de către noi, astfel încât să o puteți primi personal. Veți primi o confirmare a livrării pe mail sau telefonic. Dacă ați optat pentru ridicare personală din momentul finalizării comenzii și confirmării depozitării pachetului la sediul din Sibiu, puteți veni să îl ridicați de pe Strada Octavian Goga nr. 1 (intrarea de pe strada Anghel Saligny) interfon Angus Group, de luni până vineri între 08 și 16.
Comenzile trebuie plasate online sau prin email și se vor livra în decurs de 3 pânâ la 5 zile lucrătoare.
5. INFORMAȚII DE PLATĂ
Acum avem nevoie de informațiile despre derularea plății. Clienții existenți sunt rugați să verifice dacă toate informațiile sunt încă valabile. Clienți noi au opțiunea de a alege modul de plată preferat și să specificați datele corespunzătoare.
6. PREZENTAREA GENERALĂ A COMENZII
Înainte de a plasa comanda finală, vă rugăm să consultați prezentarea generală și să verificați încă o dată datele comenzii planificate (în special, datele de facturare și adresa de livrare, produs, preț, cantitate, modul de plată, …). Aveți aici din nou posibilitatea să corectați sau să schimbați încă o dată datele, dând click pe fiecare creion mic din dreapta datelor.
Înainte de a finaliza comanda prin COMANDA butonul taxei de participare, vi se va cere să fiți de acord cu Termenii și Condițiile noastre /Politica de confidențialitate.
7. CONFIRMAREA COMENZII
Aveți posibilitatea să tipăriți fișierul cu informațiile de comandă de pe link-ul furnizat. De asemenea, veți primi automat o confirmare prin e-mail. În mail și pe link puteți găsi detalii despre comanda dumneavoastră.
8. ÎNTREBĂRI?
Dacă aveți orice întrebări cu privire la procesul de comandă sau dacă doriți să modificați comanda dvs., vă rugăm să ne contactați de luni până vineri între 8.00-16.00 pe mail sau telefonic. Puteți să ne contactați la numărul de telefon +40 374 941 646. (cu excepția sărbătorilor naționale).
9. CONFIRMARE FINALĂ
După procesarea comenzii, veți primi o confirmare finală a comenzii prin e-mail. Această confirmare asigură că am analizat comanda dvs și că vă putem îndeplini dorințele.
10. INFORMAȚII DE LIVRARE
O informare pe e-mail primiți de la noi în momentul în care produsele dvs au fost ambalate și sunt pregătite pentru livrare. E-mailul de confirmare îl primiți indiferent dacă ați optat pentru ridicare personală a mărfii sau pentru livrare prin curier. Dacă ați optat pentru expedierea comenzii prin curier, veți primi de la noi numărul de AWB cu care a plecat comanda preluată de curier. Cu acest număr de AWB, puteți vizualiza întotdeauna starea curentă a expedierii.
11. NOTIFICARE
Factura este inclusă în pachet; dacă specificați o adresă de livrare a facturii diferită față de adresa de livrare a produsului, veți primi factura prin e-mail sau printr-o scrisoare separată prin poștă.