Procesul derulării

Procesul derulării unei comenzi, simplu și comod
Cum pot comanda de la Premium Angus?

 

1. COȘUL DE CUMPĂRĂTURI

Dacă ați găsit un pachet pe care doriți să îl comandați, rezervați-l fără a vă crea vreo o obligație dând click pe ADAUGĂ ÎN COȘ. În câmpul alăturat veți avea 2 icoane cu semnele „+” și „” . Puteți alege astfel câte pachete doriți să comandați.

Toate articolele pe care le-ați plasat în coșul de cumpărături, puteți să le vizualizați în colțul din dreapta sus apăsând pe „COȘUL DE CUMPĂRĂTURI”. În acest fel, puteți verifica comanda, șterge elemente sau să schimbați numărul de pachete dorite. Pentru a vedea modificările, dați clic pe link-ul „ACTUALIZARE COȘ„.

Dacă aveți un cod de cupon, îl puteți introduce în spațiul prevăzut. Dând click pe „VALORIFICAȚI COD CUPON” suma totală va fi ajustată.

 

2. CASA

Pentru a achiziționa produsele selectate, dați clic pe butonul „PASUL URMĂTOR„. Acest lucru vă va duce la procesul de comandă.

 

3. DATELE DE CONTACT

Ca un client nou trebuie să vă deschideți un cont personal. Aici vă introduceți mai întâi informațiile personale și de facturare. Recomandăm clienților existenți să verifice aceste date înainte de fiecare comandă. Acest lucru este pentru propria siguranță.

În cazul în care sunteți un client regulat, vă puteți conecta pur și simplu cu adresa dvs. de e-mail și parola.

Datele dvs. sunt colectate, prelucrate și utilizate în conformitate cu reglementările de protecție a datelor personale (Politica de confidențialitate). Nu se va face nici o altă utilizare sau divulgarea către terțe părți.

 

4. DATA DE LIVRARE ȘI LIVRAREA ÎN SINE

Următorul pas este de a selecta săptămâna de livrare dorită și serviciul de livrare, curier sau ridicare personală. Asigurați-vă că livrarea poate fi făcută la data comunicată de către noi astfel încât să o puteți primi personal. Veți primi o confirmare a livrării pe mail sau telefonic.

Comenzile trebuie plasate online, telefonic sau prin email și se vor livra în decurs de 2 pânâ la 4 zile lucrătoare.

 

5. INFORMAȚII DE PLATĂ

Acum avem nevoie de informațiile despre derularea plății. Clienții existenți sunt rugați să verifice dacă toate informațiile sunt încă valabile. Clienți noi au opțiunea de a alege metoda de plată preferată și să specificați datele corespunzătoare.

 

6. PREZENTAREA GENERALĂ A COMENZII

Înainte de a plasa comanda finală, vă rugăm să consultați prezentarea generală și să verificați înca o dată datele comenzii planificate (în special, datele de facturare și adresa de livrare, produs, preț, cantitate, metoda de plată, …). Aveți aici din nou posibilitatea să corectați sau să schimbați încă o dată datele, dând click pe fiecare creion mic din dreapta datelor.

Înainte de a finaliza comanda prin COMANDA butonul taxei de participare, vi se va cere să fiți de acord cu Termenii și Condițiile noastre /Politica de confidențialitate. 

 

7. CONFIRMAREA COMENZII

Aveți posibilitatea să tipăriți fișierul cu informațiile de comandă de pe link-ul furnizat. De asemenea, veți primi automat o confirmare prin e-mail. În mail și pe link puteți găsi detalii despre comanda dumneavoastră.

 

8. ÎNTREBĂRI?

Dacă aveți orice întrebări cu privire la procesul de comandă sau dacă doriți să modificați comanda dvs., vă rugăm să ne contactați de luni până vineri între 9.00-16.00 pe mail sau telefonic. Puteți să ne contactați la numărul de telefon +40 374 941 646. (cu excepția sărbătorilor naționale).

 

9. CONFIRMARE FINALĂ

După procesarea comenzii, veți primi o confirmare finală a comenzii prin e-mail. Această confirmare asigură că am analizat comanda dvs și că putem îndeplini toate dorințele.

 

10. INFORMAȚII DE LIVRARE

O informare pe mail primiți de la noi în momentul în care produsele dvs au fost ambalate și sunt pregătite pentru livrare. Mailul de confirmare  îl primiți  indiferent dacă ați optat pentru ridicare personală a mărfii sau pentru livrare prin curier. Dacă ați optat pentru expedierea comenzii prin curier o să primiți de la noi numărul de AWB  cu care a plecat comanda de la noi. Cu acest număr de AWB, puteți vizualiza întotdeauna  starea curentă a expedierii

 

11. NOTIFICARE

Factura este inclusă în pachet; dacă specificați o adresă de livrare a facturii diferită față de adresa de livrare a produsului, veți primi factura prin e-mail sau printr-o scrisoare separată prin poștă.