MENIUL ALIMENTAR SĂNĂTOS ȘI
CARNEA DE VITĂ ANGUS

MENIUL ALIMENTAR SĂNĂTOS ȘI
CARNEA DE VITĂ ANGUS

Carnea de vită Angus oferă mai mult de 10 substanțe nutritive esențiale, pentru un meniu alimentar sănătos, inclusiv proteine, fier, zinc și vitaminele B12 și B6, într-un pachet delicios, cu puține calorii. Pe lângă gustul aromat care ne atrage la această carne, remarcabil este faptul că aceasta este și benefică din punct de vedere al sănătății, fiind un element important într-o dietă echilibrată.

 

Carnea de vită Angus în meniul alimentar sănătos pentru inimă:

Consumul unei cărni de vită de calitate ajută și susține corpul, oferindu-i nutrienții necesari creșterii și dezvoltării armonioase a mușchilor. Dintre toți mușchii corpului, indiscutabil, inima este cea mai importantă, iar pentru menținerea ei în formă este nevoie atât de un program constant de exerciții, cât și de o alimentație corespunzătoare.

 

O dietă completă pentru sănătatea inimii include legume, fructe și carne, adică vitamine, fibre, grăsimi nesaturate și proteine. Grăsimile se încadrează în mai multe categorii, ele pot fi saturate (cele nesănătoase) sau nesaturate (cele benefice corpului). Ceea ce multă lume nu știe este că același tip de grăsimi mononesaturate ce se găsesc în avocado și în uleiul de măsline sunt prezente și la carnea de vită. Tocmai din acest motiv carnea de vită va fi prezentă în meniul alimentației sănătoase, indiferent că este vorba de o friptură din pulpă de vită, un antricot la cuptor, de un steak de vită la grătar sau de un burger savuros.

 

Studiile arată că urmarea unei diete echilibrate ce include carnea de vită ajută menținerea tensiunii în cote normale și a nivelului de lipide din sânge. De asemenea, înlocuirea carbohidraților cu proteine este o strategie utilă pentru prevenirea hipertensiunii și a unor boli cardiovasculare. Având în vedere acestea, nu e de mirare că multe studii clinice demonstrează beneficiile consumului de carne de vită și recomandă un consum de 100-150 gr de carne de vită/ zi.

 

Modalități simple de a integra carnea de vită într-un meniu alimentar sănătos:

▬ Alege o carne de vită de calitate. Carnea de vită Premium Angus este foarte fragedă și aromată, provine de la bovine crescute  cu furaje naturale, pe pășunile din Transilvania și există o varietate de piese, potrivite după nevoi și gusturi.
▬ Nu uita de fructe și legume. Carnea de vită se potrivește perfect cu garnituri de legume și fructe, cum ar fi dovlecelul, porumbul, ananasul și prunele, iar acestea împrumută cărnii un gust savuros, în timp ce completează fin meniul.
▬ În prepararea mâncărurilor cu carne de vită Angus (a fripturilor sau mâncărurilor la cuptor) poți apela la o garnitură simplă, dar cu gust puternic, folosind legume ca ardeiul gras/kapia sau ciuperci.
▬ La cină consumă o porție mai mică. Dacă cinezi în oraș poți cere de exemplu un burger de dimensiunea celor pentru copii, iar dacă nu există această variantă, mănâncă doar o jumătate de porție, păstrând restul pentru prânzul de a doua zi.
▬ Pentru gătirea cărnii de vită ai grijă la temperatura setată. Nu e recomandată carbonizarea cărnii, deci pentru preparatele care cer temperaturi ridicate, urmărește cu atenție timpul de gătire. Detalii despre gradul de frigere poți afla de pe site-ul nostru.
▬ Pentru preparatele cu carne marinată e indicat ca sosul de marinare să conțină cât mai puțin zahăr. O cantitate mică de zahăr împiedică caramelizarea exterioară a cărnii și arderea acesteia.

 

Cauți rețete simple pentru mâncăruri gustoase și în același timp idei de gătire corectă și sănătoasă? Abonează-te la newsletterul Premium Angus sau urmărește rețetele de pe site-ul nostru și încearcă-le pe cele care ți se potrivesc, ținând cont de piesele utilizate.