CONSUMUL SĂNĂTOS AL
CĂRNII DE VITĂ ANGUS

CONSUMUL SĂNĂTOS AL
CĂRNII DE VITĂ ANGUS

Carnea de vită oferă mai mult de 10 substanțe nutritive esențiale, inclusiv proteine, fier, zinc și vitaminele B12 și B6, într-un pachet delicios, cu puține calorii. Pe lângă gustul aromat care ne atrage la această carne, remarcabil este faptul că aceasta este și benefică din punct de vedere al sănătății.

 

Carne de vită pentru o inimă sănătoasă.

Consumul unei cărni de vită de calitate ajută și susține corpul, oferindu-i nutrienții necesari creșterii și dezvoltării armonioase a mușchilor. Dintre toți mușchii corpului, indiscutabil, inima este cea mai importantă iar pentru menținerea ei în formă este nevoie atât de un program constant de exerciții, cât și de o alimentație corespunzătoare. O dietă completă în acest scop include legume, fructe și carne adică vitamine, fibre, grăsimi și proteine. Grăsimile se încadrează în mai multe categorii, pot fi nesănătoase (cele saturate) sau pot fi benefice corpului (nesaturate). Ceea ce multă lume nu știe este că același tip de grăsimi mononesaturate ce se găsesc în avocado și în uleiul de măsline sunt prezente și la carnea de vită.

Studiile arată că urmarea unei diete echilibrate ce include carnea de vită ajută menținerea tensiunii în cote normale și a nivelului de lipide din sânge. De asemenea, înlocuirea carbohidraților cu proteine este o strategie utilă pentru prevenirea hipertensiunii și a unor boli cardiovasculare.

Având în vedere acestea, nu e de mirare că multe studii clinice demonstrează efectele benefice și chiar recomandă un consum de 100-150 gr de carne de vită/ zi.

 

Modalități simple de a integra carnea de vită într-un meniu zilnic sănătos:

▬ Alege o carne de vită de calitate. Carnea de vită Premium Angus este foarte fragedă și aromată, provine de la bovine crescute natural, pe pășunile din Transilvania și există o varietate de piese, potrivite după nevoi și gusturi.
▬ Nu uita de fructe și legume. Carnea de vită se potrivește perfect cu diverse fructe și legume cum ar fi dovlecelul, porumbul, ananasul și prunele iar acestea împrumută cărnii un gust savuros, în timp ce completează fin meniul.
▬ În prepararea mâncărurilor cu carne de vită Angus (a fripturilor sau mâncărurilor la cuptor) poți apela la o garnitură simplă dar cu gust puternic, folosind legume ca ardeiul gras/kapia sau ciuperci.
▬ La cină consumă o porție mai mică. Dacă cinezi în oraș poți cere de exemplu un burger de dimensiunea celor pentru copii iar dacă nu există această variantă, mănâncă doar o jumătate de porție, păstrând restul pentru prânzul de a doua zi.
▬ Pentru gătirea cărnii de vită ai grijă la temperatura setată. Nu e recomandată carbonizarea cărnii deci pentru preparatele care cer temperaturi ridicate, urmărește cu atenție timpul de gătire. Detalii despre gradul de frigere poți afla de pe site-ul nostru.
▬ Pentru preparatele cu carne marinată, e indicat ca sosul de marinare să conțină cât mai puțin zahăr. O cantitate mică de zahăr împiedică caramelizarea exterioară a cărnii și arderea acesteia.

 

Pentru idei de gătire corectă și sănătoasă, abonează-te la newsletterul Premium Angus sau urmărește rețetele de pe site-ul nostru și încearcă-le pe cele care ți se potrivesc, ținând cont de piesele utilizate.